Skoda Octavia II 1.6 FSI - elastyczność i wykres momentu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • katani
    Classic
    • 2008
    • 14

    Skoda Octavia II 1.6 FSI - elastyczność i wykres momentu

    ArekBinek, zglos sie do Grygego. On Ci zalatwi silnik calosc, z serduchem w postaci ecu i turba itd
  • dominiq
    Classic
    • 2007
    • 10

    #2
    Skoda Octavia II 1.6 FSI - elastyczność i wykres momentu

    Witajcie

    jak wygląda elstyczność slinika 1.6 FSI na IV i V biegu?
    i jak subiektywne wrażenia z jazdy?
    a może ktoś ma wykres momentu ?

    Dominik

    Komentarz

    • rafi22
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 666
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Przyjedź dzisiaj na spota bo będziemy omawiać szczegóły wizyty na hamowni u Stefanowskiego, jezeli będziesz miał ochotę to już niedługo będziesz miał wykres swojego auta.

      Komentarz


      • #4
        Ten silnik, podobnie jak 2,0 FSI, będzie powoli wycofywany z oferty VAG.
        Zastąpi go doładowany 1,4.

        Komentarz

        • karmel
          L&K
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1363

          #5
          jak chcesz podaj meila to ci wyśle wykresik z hamowni na meila
          TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

          Zobacz fotoblog

          Komentarz

          • Jabar1975
            RS
            • 2006
            • 3331

            #6
            Zamieszczone przez karmel
            ak chcesz podaj meila to ci wyśle wykresik z hamowni na meila
            wklej go tutaj - pewnie wiecej ludkow chcialoby zobaczyc
            nasza droga: www.wpzs.pl

            Komentarz

            • dominiq
              Classic
              • 2007
              • 10

              #7
              poprosze:

              [email protected]

              Komentarz

              • karmel
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1363

                #8
                oto wykresik
                TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                Zobacz fotoblog

                Komentarz

                • oorsoo
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 197

                  #9
                  :?: karmel, coś mało widoczny ten wykresik

                  a z chęcią zobaczyłbym co może ewentualnie potrafić moje maleństwo

                  Komentarz

                  • karmel
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1363

                    #10
                    Zamieszczone przez oorsoo
                    :?: karmel, coś mało widoczny ten wykresik

                    a z chęcią zobaczyłbym co może ewentualnie potrafić moje maleństwo
                    Jak mało widoczny
                    TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                    Zobacz fotoblog

                    Komentarz

                    • dominiq
                      Classic
                      • 2007
                      • 10

                      #11
                      dzieki

                      zostaje mi teraz czekac jeszcze 4 tygodnie na samochod - taki popyt ostanio na octavie ze az 4 tyogdnie sie czeka

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        #12
                        Zamieszczone przez dominiq
                        dzieki

                        zostaje mi teraz czekac jeszcze 4 tygodnie na samochod - taki popyt ostanio na octavie ze az 4 tyogdnie sie czeka
                        ja czekałem 6
                        przygotuj się na to, że odbiór może się przeciągnąć trochę
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #13
                          Całkiem ładny wykres.
                          Wiadomo - szału nie ma, ale przynajmniej moment obrotowy jest dostępny cały czas i nie trzeba krecic wysoko, zeby jechac.


                          Czy mam racje? To pytanie do wlascicieli 1.6 FSI - jak jest w praktyce. :?:
                          TDI 205PS

                          Komentarz

                          • NEOrADEk
                            L&K
                            • 2005
                            • 1469

                            #14
                            Zamieszczone przez MiKruS
                            Czy mam racje? To pytanie do wlascicieli 1.6 FSI - jak jest w praktyce.
                            Przejechałem się taką ostatnio w salonie i wrażnie miałem jednak takie, że to auto lubi wysokie obroty. Zestawienie skrzyni wydało mi się trochę dziwne i np. w moim MPI na 3-cim biegu wydaje lepiej kręci ale za to na 4-tym już czuje się te trochę więcej mocy. Możliwe, że to kwestia przyzwyczajenia ale niby mocniejszy motor to jakiś taki tochę na początku ospały wydaje się w porównaniu ze starszym bratem. Fajniej warczy za to na wysokich obrotach. :szeroki_usmiech
                            O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
                            "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


                            Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

                            Komentarz

                            • karmel
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 1363

                              #15
                              ja tak powiem ten motorek lubi obroty powyżej 3 tysięcy i ja odnoszę wrażenie ze jakosc paliwa jest mometalnie odchuwana pod nogą!!!! jak bedziesz jaks w krakowie przed odbiorem auta to skotaktuj sie ze mną to sie spotkamy i sie przejedziesz
                              TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                              Zobacz fotoblog

                              Komentarz

                              • krz_p
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 164

                                #16
                                jeszcze jeden wykresz 1.6 FSI
                                Golf V GTI

                                Komentarz

                                • dominiq
                                  Classic
                                  • 2007
                                  • 10

                                  #17
                                  a macie moze wykres silnika 1.6 mpi tak aby oba porownac
                                  ?

                                  Komentarz

                                  • daneczek76
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 3642
                                    • Toyota

                                    #18
                                    Zamieszczone przez NEOrADEk
                                    że to auto lubi wysokie obroty
                                    ja też tak uważam przynajmniej takie miałem odczucia po przejechaniu sie kolegi OII
                                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                    Komentarz

                                    • juro1
                                      Drive
                                      • 2007
                                      • 54

                                      #19
                                      Moja OII ma wykres identyczny jak Karmela, ale tak jak piszecie "poszaleć" można dopiero po przekroczeniu 4000tyś/obr

                                      Komentarz

                                      • Rafi2007
                                        Drive
                                        • 2007
                                        • 71

                                        #20
                                        Elastyczność jest doskonała, bez problemów (tzn. palenia sprzęgła) można ruszyć z 3 biegu.
                                        Ładnie kręci na 4 i 5 biegu, jestem bardzo zadowolony choć konieczność tankowania 98 jest trochę ... wyróżniająca

                                        Jakie tankujecie paliwko do swoich FSI? Wyczuwacie różnicę? Z jakich stacji? Podobno przy tych stopniach sprężania musi być bardzo dobre.

                                        Komentarz

                                        • metrotest
                                          Rider
                                          • 2006
                                          • 506
                                          • Volkswagen
                                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                          #21
                                          Ten silnik, podobnie jak 2,0 FSI, będzie powoli wycofywany z oferty VAG.
                                          Zastąpi go doładowany 1,4.
                                          W VW w Polsce już go nie oferują. Zamiast niego jest 1.4 122KM - z turbo, ale bez doładowania mechanicznego w odróżnieniu od wersji 1.4 140KM i 1.4 170KM /ale wyżyłowany, ciekawe ile wytrzyma/

                                          [OT] Przy okazji: wie ktoś może kiedy to do VW w Polsce wprowadzą 1.8TFSI /lub TSI jak ktoś woli/ o mocy 160 KM? VW jest ostatnią marką gdzie nie ma jeszcze tego silnika: jest już w skodzie , audi i seat.

                                          Komentarz

                                          • Jareczek71
                                            Drive
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 88

                                            #22
                                            Jakie tankujecie paliwko do swoich FSI? Wyczuwacie różnicę? Z jakich stacji? Podobno przy tych stopniach sprężania musi być bardzo dobre.[/quote]

                                            Mam 2.0 FSI - różnica jest moim zdaniem nieduża (oczywiście poza ceną na stacji). Jeżdziłem na VP 99 z Shella i 98 ze Statoil i w porównaniu do 95 silnik wydaje się troszkę bardziej elastyczny. Nie szarpie na niskich obrotach i tak bardziej "aksamitnie" chodzi. Ale dla porównania podobnie było na 95 tankowanej w Austrii i we Włoszech.

                                            Jarek
                                            O2 2.0 FSI (BVY) Elegance 150 KM 200 Nm ...najbardziej aksamitny silnik benzynowy VW...

                                            Komentarz

                                            • metrotest
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 506
                                              • Volkswagen
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                              #23
                                              Przy okazji: wie ktoś może kiedy to do VW w Polsce wprowadzą 1.8TFSI /lub TSI jak ktoś woli/ o mocy 160 KM? VW jest ostatnią marką gdzie nie ma jeszcze tego silnika: jest już w skodzie , audi i seat.
                                              Nikt nie wie kiedy wejdą?

                                              Komentarz

                                              Pracuję...